Sabtu, 28 Mei 2011

Glamer Ker?

Mmmmmm.... Mcm riak jer kan bunyinya...
Tp aku rasa tidak.. sebab bukan semua diberi peluang yg sama.
Betul tak?
Sebenarnya aku just nak bg tau pasal Majalah Mingguan Wanita Bil 1436. He he... 1 page about me. That's great rite?
Itu baru muka depannya....

Di dalamnya menceritakan mengenai betapa bangganya aku berkhidmat di dalam TLDM terutama semasa di Kapal Diraja KEDAH. Memang aku bangga pun. Malah aku dapat menyangkal semua persepsi buruk yang sentiasa dikatakan org.
Wanita di atas kapal dan dikelilingi kaum Adam? hu hu.. Susah kan.... tapi itulah kebenarannya....


Jadi untuk keterangan lanjut, u all bacalah Majalah ni k..... Promote skit Majalah ni. bukan selalu pun... Tapi aku memang suka Majalah ni... siap melanggan lagi.... he heeee.

Ni aku bg tgk apa yg ada dlm m/s 34...

Tiada ulasan: