Sabtu, 18 Jun 2011

Wedding Vs School Holiday

Wedding? Huh! Mmg aku x suka pun kalau nak pergi sebelum ni.
Tapi entah apa meroyan tahun ni, banyak rumah kenduri aku dah pergi. He heeeeee
Tahun ni bukan setakat pergi jer tetapi tolong menguruskan apa yg patut. Percaya atau tidak, aku pun x percaya.
Memang benar lah, kita tak dapat nak jangka apa yang terjadi pada esok hari.
Sebelum cuti sekolah, masa cuti sekolah dan lepas cuti sekolah, byk Wedding yg perlu aku attend dan uruskan.
Layan jer.....
Ada juga Wedding yg aku paling x suka tahun ni..... tapi nak buat mcm mana, dah sampai Jodoh dia. Aku doakan semoga dia berbahagia.
Kepada semua yang telah bernikah dan telah mengadakan Majlis Wedding ni dengan meriahnya... jgn ler membazir.
Ada yang berjaya dan ada yang tidak. Tapi aku mmg ikhklas, semoga Majlis itu yg terAkhir bagi anda semua.
All the best.





p/s - selected pic @ all Wedding i attend.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mana pengantinyer kak yong??? hehehe

K'Yong berkata...

Pengantin? Entah..... he heeee Ramai sgt pic nak diambil so moral of the story letak my pic jer lah.